Wil je graag een nieuwe, professionele website maken die hoog scoort in de organische resultaten van Google? Maar heb je weinig technische kennis? Kies dan voor de alles in één websitesoftware van Phoenix.
In een handomdraai maak jij een winstgevende website, met kant-en-klare templates en converterende landingspagina’s. In dit artikel gaan we dieper in op de voordelen van de Phoenix websitesoftware en de praktische functionaliteiten.
Artikelen in Phoenix websitesoftware
Wat is Phoenix websitesoftware?
Phoenix is een alles in één websitesoftware waarvoor je helemaal geen technische kennis of ervaring nodig hebt. Met Phoenix maak je in een handomdraai een winstgevende website, bomvol SEO-tools en conversietechnieken om meer bezoekers, leads, klanten en omzet te genereren. Deze websitesoftware bevat alle tools die jij als online ondernemer nodig hebt om je website te laten slagen.
Daarnaast is Phoenix ook een alles in één websitesoftware waarmee je beter rankt in Google. Dit komt door de ingebouwde systemen die je automatisch krijgt bij het gebruiken van de software, zoals:
· Kant-en-klare conversiefunnels
· Mobile friendly pagina’s
· Ingebouwde conversietechnieken
· Altijd met een SSL-certificaat
· Altijd met een snelle hosting
· Constante updates & uitbreidingen
De voordelen van een Phoenix website
Wanneer je voor het maken van een website kiest voor de alles in één websitesoftware van Phoenix, kies je voor de vele voordelen die deze software te bieden heeft:
1. Geoptimaliseerd voor SEO
Het meest belangrijke voordeel is dat de website volledig geoptimaliseerd is voor SEO, en dus sneller goed scoort in Google. Goed vindbaar zijn is namelijk het basisingrediënt voor een succesvolle website. Want een website die niemand vindt, heeft geen bezoekers en verkoopt dus ook niets.
2. Geen technische kennis nodig
Voor het maken van een website heb je veel technische kennis nodig. Toch? Nee, bij Phoenix is dit gelukkig geen vereiste. Je website staat direct online, is kant-en-klaar, waardoor je er direct mee kunt starten.
3. Effectieve landingspagina’s
Wat heb je aan bezoekers op je website als er vervolgens geen leads en klanten uitkomen? Helemaal niets. Effectieve landingspagina’s of conversiepagina’s, waarbij je bezoekers aanzet tot één specifieke actie, spelen hierin een sleutelrol. Deze landingspagina’s maak je in een handomdraai met Phoenix.
4. Goede conversietechnieken
De conversietechnieken die de software toepast omvat unieke, bewezen marketingtechnieken voor meer leads, meer klanten en dus meer omzet. Je maakt van je bezoekers direct leads en betalende klanten. Je maakt van je website een volautomatische marketingmachine.
5. Mobielvriendelijk
Tegenwoordig kan en mag een mobielvriendelijke website niet ontbreken. Ontwerp je een website met Phoenix, dan heb je direct een mobielvriendelijke website. Dit betekent optimale weergave en conversie op mobiele apparaten.
6. Volledig ontzorgd
Jammer, maar met alleen een website ben je er nog niet. Je moet ook de hosting regelen en updates laten draaien. Phoenix ontzorgt je volledig. Een Phoenix-website is altijd inclusief SSL-certificaat (een beveiligde website dus), snelle hosting, updates en uitbreidingen. En daar wordt Google blij van!
7. Productlanceringen
Een nieuw product lanceren is een kwestie van timing. Je creëert eenvoudig piekmomenten in je omzet met productlanceringen. Om nieuwe producten te lanceren, zijn er onder andere countdown timers beschikbaar en verschillende templates voor je landingspagina.
Alles binnen Phoenix is zo ontworpen dat er meer dan 70 kant-en-klare conversie-geoptimaliseerde templates beschikbaar zijn. Het enige dat jij hoeft te doen, is het selecteren van een geschikt template, afgestemd op jouw doel.
De functionaliteiten van Phoenix
Om in een handomdraai een winstgevende website te maken, heb je bij Phoenix onder andere de volgende functionaliteiten tot je beschikking:
SEO-tools om hoger te scoren in Google
De Phoenix-gebruiker haalt het merendeel van de bezoekers gratis uit Google, dus door middel van SEO. En daar hoef jij helemaal geen technische kennis voor te hebben. Phoenix heeft al die technische uitdagingen al uit de weg geruimd, waardoor de SEO-tools voldoen aan de nieuwste trends en ontwikkelingen.
Hét SEO-geheim is schone code en smart content. Het schrijven van zoekmachinevriendelijke code en content-pagina’s die als een SEO-spinnenweb met elkaar verbonden zijn, zijn de sleutel tot succes.
En natuurlijk voldoet de software ook aan één van de grootste kansen op SEO-gebied van dit moment, namelijk de Accelerated Mobile Pages. Dit zijn supersnelle, aangepaste HTML-varianten van webpagina’s. AMP’s zijn bedoeld om webpagina’s met veel content snel te laten laden op een mobiel apparaat. Deze AMP’s krijgen voorrang in de mobiele zoekresultaten en geven je een enorm SEO-voordeel.
Effectieve landingspagina’s in een handomdraai
Tegenwoordig maken de kleinste details het verschil tussen een website die zorgt voor verlies, en een website die winst genereert. Effectieve landingspagina’s spelen hierin een hele belangrijke rol. Maar hoe maak je nu zo een effectieve landingspagina? Daar heeft Phoenix een tool voor uitgevonden. Een tool waarmee je snel landingspagina’s in elkaar klikt, net zoals met LEGO. Van een homepage en salespagina’s tot opt-in pages, een webinar en offertepagina’s.
Phoenix biedt daarnaast als enige softwareaanbieder unieke content triggers, bewezen effectieve technieken om de aandacht van je bezoeker te trekken én te sturen.
Implementeer marketing funnels in je website
Een marketing funnel kan en mag niet ontbreken binnen jouw website. De marketing funnel staat namelijk symbool voor de reis die jouw potentiële klant aflegt. Deze reis start in de fase waarin iemand jouw bedrijf leert kennen en eindigt uiteindelijk bij de aankoopfase. Een marketing funnel heeft twee belangrijke doelen:
· Prospects en afhakers scheiden
· Prospects klaarstomen voor de sale
Door je marketing funnel zorgvuldig in te richten, zet je een systeem neer waarmee je bezoekers kunt stuurt, beïnvloedt en laat converteren. In de Phoenix-software zitten verschillende conversietools die ervoor zorgen dat je de juiste marketing funnel in jouw website implementeert.
Denk bij conversietools aan:
· Pop-ups die automatisch in beeld komen op basis van timing, het scrollgedrag of een exit-intent van je bezoeker.
· Inline CTA’s om lezers door middel van een banner of opt-in formulier een aanbieding te sturen in bijvoorbeeld een blog.
· Boomboxes die het hele beeldscherm in beslag nemen om op te vallen.
· Countdown timers om extra urgentie en noodzaak toe te voegen om een hogere conversie te behalen.
· Progress Bars om bezoekers te triggeren om verder te lezen, door te blijven scrollen.
· Vliegende elementen om de aandacht van je bezoekers te herpakken.