Een bezoeker die op jouw website komt verlaat in 98% (e-commerce) van de gevallen jouw website weer zonder een aankoop te hebben gedaan. Sterker nog; de kans dat deze bezoeker terugkeert om alsnog een aankoop te doen is enorm klein. Wel kunnen we stellen dat deze bezoeker geïnteresseerd is geweest in jouw product of dienst, de bezoeker heeft jou namelijk wel gevonden via Google of een advertentie.
Met conversie optimalisatie zorgen we dat een bezoeker makkelijker door jouw website navigeert, drempels in de checkout voor hen verlaagd worden en dat ze door middel van micro commitments eerder overgaan tot een aankoop. Ben jij klaar om meer resultaat te behalen vanuit jouw huidige bezoekers?
De kleur van een button, het contrast op een pagina, de customer journey, het verlagen van de drempels om een aankoop te doen… Conversie optimalisatie gaan om de kleine elementen die er gezamenlijk voor zorgen dat iemand geleid wordt door het aankoopproces. We zijn tenslotte Traffic Leaders. Door verschillende splittesten te doen op de meest belangrijke pagina’s van jouw website, jouw conversiepagina’s, zorgen we ervoor dat dit proces vlekkeloos verloopt.
Klaar om jouw bezoekers te verleiden tot betalende klanten?
Conversie optimalisatie (CRO) is een ingewikkeld proces met veel verschillende factoren. Door continu te blijven testen zorgen wij ervoor dat jij het maximale resultaat behaalt met jouw website. Concentreer je op waar jij goed in bent. Dat doen wij ook!