Met e-mail funnels maak je van een bezoeker een klant! 

  

Wist je dat slechts een klein deel van jouw websitebezoekers bereid is om direct een aankoop te doen? Door te adverteren kun je in korte tijd veel bezoekers trekken, maar van bezoekers alleen kan je business niet draaien. Je wil natuurlijk wel dat deze bezoekers ook daadwerkelijk overgaan tot een aankoop. Daarvoor moet je de buying journey van je bezoeker optimaliseren: een funnel kan je daarbij helpen.

Een e-mail funnel trekt de bezoeker als het ware door het aankoopproces heen. Door de juiste content op het juiste moment aan te bieden kunnen ze jouw uiteindelijke aanbod niet weerstaan. En dat natuurlijk allemaal geautomatiseerd zodat je niet de hele dag aan je mailbox vastgeplakt zit.


Een funnel levert je het volgende op:

    • Laat je contactenlijst groeien
    • Optimaliseert de customer journey
    • Draagt bij aan consumentenvertrouwen
    • Maakt van een bezoeker een klant
    • Zorgt voor conversies
    • Is kosteneffectief


Ben jij klaar voor meer klanten?



Wij kunnen jou o.a. helpen met:

Het schrijven van content

De mails vormen de basis van de funnel. Door met gerichte content in te spelen op de fase waarin de klant zich bevindt, trek je de klanten moeiteloos door het aankoopproces heen. Een combinatie van waarde toevoegen en sales is waar het om draait!

Het bouwen van de funnel

Met de mails alleen staat de funnel nog niet. Je wil dat de klanten de mails op het juiste moment en in de juiste volgorde ontvangen, en dat deze inspelen op het proces van de individuele klant. En dat allemaal geautomatiseerd zodat je er nauwelijks omkijken naar hebt.

Het genereren van leads

Nu de funnel staat, wil je natuurlijk ook dat potentiële klanten in de funnel terecht komen. Dat kan onder andere door gerichte advertenties. Als je adverteren combineert met e-mail marketing, dan heb je pas echt een gouden succesformule in handen. 


De techniek, de flow, de juiste teksten in de juiste volgorde en een passend aanbod: bij het bouwen van een goede funnel komt een hoop kijken. Kennis van de psychologie van de klant, goede copywriting skills en bekendheid met e-mail marketing software zijn daarbij cruciaal. Het lijkt simpel, maar het bouwen van een funnel die ook echt conversies oplevert is een specialisatie.


Hoe fijn zou het zijn als jij het bouwen van je funnel zou kunnen uitbesteden?
Wij zorgen ervoor dat alles goed staat en voorzien je van een rapportage.
De rest gebeurt als vanzelf!



Wil jij jouw bezoekers transformeren tot klant?

Laat ons jouw e-mail marketing funnel bouwen. Dan komen de klanten vanzelf en kun jij je concentreren op waar jij goed in bent. Dat doen wij ook!