Conversie Optimalisatie: Lopen jouw bezoekers weg zonder een aankoop?

    

Een bezoeker die op jouw website komt verlaat in 98% (e-commerce) van de gevallen jouw website weer zonder een aankoop te hebben gedaan. Sterker nog; de kans dat deze bezoeker terugkeert om alsnog een aankoop te doen is enorm klein. Wel kunnen we stellen dat deze bezoeker geïnteresseerd is geweest in jouw product of dienst, de bezoeker heeft jou namelijk wel gevonden via Google of een advertentie. 


Met conversie optimalisatie zorgen we dat een bezoeker makkelijker door jouw website navigeert, drempels in de checkout voor hen verlaagd worden en dat ze door middel van micro commitments eerder overgaan tot een aankoop. Ben jij klaar om meer resultaat te behalen vanuit jouw huidige bezoekers?


Conversie Optimalisatie levert je het volgende op:

  • Maakt van bezoekers betalende klanten 
  • Zorgt voor het maximale resultaat vanuit jouw website
  • Stelt je in staat de ROI van jouw advertentiestrategie te verbeteren
  • Is een manier om rendabel te adverteren
  • Zorgt voor klanten
  • Is kosteneffectief

Benieuwd wat Conversie Optimalisatie voor jou kan betekenen?

De kleur van een button, het contrast op een pagina, de customer journey, het verlagen van de drempels om een aankoop te doen... Conversie optimalisatie gaan om de kleine elementen die er gezamenlijk voor zorgen dat iemand geleid wordt door het aankoopproces. We zijn tenslotte Traffic Leaders. Door verschillende splittesten te doen op de meest belangrijke pagina's van jouw website, jouw conversiepagina's, zorgen we ervoor dat dit proces vlekkeloos verloopt.



Wij kunnen jou o.a. helpen met:

Effectieve marketingteksten

Effectieve marketingteksten zijn essentieel voor het optimaliseren van het aankoopproces. Verwerp mogelijke bezwaren en zorg ervoor dat afrekenen zo simpel mogelijk is.

Splittesten

Door jouw conversiepagina's te splittesten analyseren we welke aanpassingen jouw doelgroep aanspreken. We zorgen ervoor dat het aankoopproces vlekkeloos verloopt.

Optimalisatie van de website

Een niet functionerende pagina, trage pagina's en gekke verrassingen zijn conversiekillers tijdens het aankoopproces. Wij analyseren de knelpunten van jouw website en optimaliseren deze zodat een bezoeker in sneltreinvaart door jouw aankoopproces wordt geleid.


Marketingfunnels

Is de bezoeker op dit moment al wel klaar om een aankoop te doen of zit de bezoeker nog in een hele andere fase van het aankoopproces? Met een marketingfunnel verzamelen we de contactgegevens van een contactpersoon zodat we in zijn of haar behoeften kunnen voorzien en deze persoon in een later stadium alsnog kunnen converteren.

Klaar om jouw bezoekers te verleiden tot betalende klanten?

Conversie optimalisatie (CRO) is een ingewikkeld proces met veel verschillende factoren. Door continu te blijven testen zorgen wij ervoor dat jij het maximale resultaat behaalt met jouw website.

Concentreer je op waar jij goed in bent. Dat doen wij ook!